Tuesday, April 10, 2007

Mere ferie!

Allerede mens Rasmus og Sofie var her fik jeg så nyheden om de næste gæster! Glæder mig nu rigtig meget til at Jonas og Katrine kommer herned i juni! I juni er der op mod 48 grader i Delhi, sandstorme og begyndende monsun - så jeg regner bestemt med vi smutter op i Himalayabjergene eller noget tilsvarende. Det bliver ligesom under forvaltningsret bortset fra vi mangler Mikkel og kantinen - men et læsegruppemøde i bjergene er nu også ret okay!

Glæder mig allerede til at arrangere vores ferie - og endnu mere til at se dem igen!

Har - efter jeg lagde billeder ud af Rasmus og Sofie da jeg fandt ud af de kom - lovet at jeg også ville lægge billeder af Jonas og Kat ud så snart de fik købt billet - så her kommer de.



Jonas og Katrine en meget sen aften efter Jonas har leget med læbepomade!

Jonas og jeg!

Kat og jeg!


Og Jonas og Kat - synes også de fortjener et lidt bedre billede end det første!

Glæder mig i hvert fald til at bruge de sidste feriedage sammen med de to!

No comments: