Saturday, July 28, 2007

Polka og Rachels leaving party

Polka er simpelthen vores nye stamsted. På trods af at vi sidste gang havde en mindre diskusion med tjeneren som havde fyldt importeret Grey Goose vodka på os da vi udtrykkeligt bad om domestic vodka.. Regningen var således lige tre gange så stor som vi havde tænkt os - og efter diskusionen gav manageren os så ret.. Så vi fik den rigtige pris - og turde således godt komme igen! Men denne gang blev der virkelig lagt vægt på ordet "domestic" hver gang vi bestilte noget! Efter Polka tog vi videre til Rachels afskedsfest. Alt i alt en fantastisk sjov aften hvor Emil og Mirva endelig var tilbage efter alt for lang tid i Danmark og Finland!

Emil og Mirva - endelig hjemme igen!

Esben og jeg.

Peter og jeg - det eneste problem med Polka er den vildt høje musik; meget svært at føre normale samtaler!

Og mere Esben og jeg.

Susanna i meget godt humør!

Mirva, Susanna og jeg.

Mirva og jeg på sidste runde domestic (!) vodka og red bull.

Denne plakat fik vi rigtig meget sjov ud af - nogen gange skal der ikke så meget til!

Jeps - Peter var også i "tænke på mænd"-humør.

Peter og jeg.

Mirva og Susanna.

Esben og Emil.

Esben og Susanna.



Og så blev der sat Bryan Adams "Summer of 69" på - inderne elsker denne sang og kan slet ikke sidde stille så snart de hører den. Tilgengæld hader Emil den af et godt hjerte - og derfor er det en tradition at få dem til at spille sangen og danse for ham.

Esben på terassen til Rachels afskedsfest.

Mirva, Joris, Alistair, Esben og jeg.

Og til sidst - dagen derpå i Mirvas lejlighed med en frygtelig forkølelse og tvungen indtag af finsk mirakelmedicin der smager så frygteligt det virkelig må hjælpe!

No comments: