Sunday, June 3, 2007

Tattoooo

Emil, Andreu og jeg har et stykke tid haft en pagt om at være bad-ass tattoo makkere.. I Indien er der kun et sted det er sikkert at blive tatoveret (men det er det tilgengæld også - der er tale om europæiske standarder, og stedet virkede nærmest endnu mere sterilt end den tatovør i Herning hvor jeg fik lavet min første tatovering). Vi havde gået i lang tid og tænkt over de perfekte motiver og havde fået dem rettet til flere gange så de var præcis som de skulle være.. Der var dømt Indiens tema da Emil og jeg begge fik lavet en Ganesh (Emils er en bad-ass version mens min er af den mere nuttede slags - men de bringer stadig begge held i alt hvad man foretager sig; sådan er Ganesh nemlig!), mens Andreu gik efter ohm-tegnet (med pigge omkring for at gøre den mere bad-ass).
Selve projektet tog et par dage, da vi første gang vi tog derud blev mødt af en optaget tatovør - da han som sagt er den eneste gode tatovør i Delhi (han tatoverer endda Bollywood-stjerner!) har han rimelig travlt. Vi blev enige om at det ville være for sent han ville være færdig med ham han var i gang med, så vi besluttede os at tage afsted igen dagen efter. Så kunne Mirva også komme med - og hun havde glædet sig meget til at se hvor meget smerte vi kunne udholde... Det var nok lidt en skuffelse, da ingen af os synes det var særlig slemt. Huskede heller ikke den på min ankel som særlig smertefuld - men troede måske det bare var fordi jeg havde glemt det.. Men nej - det var faktisk slet ikke spor slemt!
Lige nogle billeder fra seancen - her er de jo helt nye og lidt ømme- men det endelige resultat er superflot. Er rigtig glad for den - ligesom den anden jeg har betyder den noget særligt, og at have en så lykkebringende gud på min ryg som altid vil minde mig om Indien synes jeg er rigtig fint!

Emil var den første - og se ham - det gør slet ikke ondt!

Sådan ser en tatovering ud lige når den er færdig - man bliver lidt skræmt lige når man ser den indtil den overskydene farve bliver tørret af...

Det endelige resultat - se lige hvor bad-ass han blev af at få printet Ganesh på armen!

Og så var det min tur - min er så lille at det gik rimelig hurtigt!

Og færdig - her ser den rimelig stor ud, men det er den altså ikke!

Sådan der - ihh - den er da fin!

Til slut Andreu - hvis man er bange for at få lavet tatoveringer og tror det gør meget ondt skal man bare se på ham... Det ser jo ikke videre ubehageligt ud!

Og færdig!

Og her har vi så os alle tre - indiske tattoo makkere for evigt!

Og her med tatovøren - han gjorde et suverænt stykke arbejde. Vi var også på bar bagefter hvor han var med, og simpelthen valgte at betale for vores øl... Godt nok havde vi lige betalt ham og han havde lavet en god forretning - men alligevel... Det ville nok ikke ske i Danmark at en sådan fyr bagefter inviterede os på øl for de penge han lige havde tjent på os!

No comments: