Tuesday, May 1, 2007

Besøgende nummer 1000 og halvvejs gennem opholdet!

Så rundede min blog besøgende nummer 1000 (i skrivende stund taler vi faktisk 1059)! Synes faktisk det er ret vildt med en blog på dansk der kun har eksisteret i 2,5 måneder! Også selvom jeg er klar over stort set hele min familie er inde og tjekke hver eneste dag - og at det trækker ret godt op i besøgstallet... (Og også selvom jeg aldrig kommer i nærheden af Esbens 80.000 besøgende!).
Det er dog ikke kun familien og venner - kender så vidt jeg ved ikke nogen på Jamaica, Fillipinerne, i Kirgistan, Ghana eller Marokko. Det er nu lidt fedt at følge med i hvor folk tjekker den fra. Og endnu federe at se hvordan de kom ind på den. Da jeg skrev mit indlæg om holi, og om hvordan inderne spiste hashkager denne dag, var der pludselig en hel mængde mennesker der kom ind på siden ved at søge på "hashkager" på google - tror de blev en smule skuffede. Andre gode søgeord er "slange big head", "kinesisk mc knallert", "hvordan døde hinduistisk" (???) og "fem benet køer Indien" - hmm - tror virkelig ikke de ledte efter min blog! Men de er med til at få besøgstallet op, og det er ret fedt!
Så tusind tak til jer der følger med (både frivilligt og ufrivilligt!) - det gør det sjovere at sørge for at få den opdateret!

Og i øvrigt er jeg i dag halvvejs gennem mit ophold her. Det er virkelig mærkeligt - og faktisk ret trist! Savner folk derhjemme, men hold op hvor er det dejligt at være her, og mærkeligt at tænke på at der kun er tre måneder tilbage. Det er jo nu man virkelig er faldet på plads, og så er man halvvejs igennem det... Så det gælder virkelig om at nyde det - hold da op hvor tiden går hurtigt!

No comments: