Monday, May 28, 2007

Fødselsdagsfest hos Jes

Først vil jeg lige undskylde at de næste par indlæg er en smule forsinkede - vi har i den sidste uges tid oplevet det virkelige indernet der simpelthen ikke vælger at virke når det skal... Men - bedre sent end aldrig har vi først her beretningen om Jes' fødselsdagsfest.
Sidste fredag havde Jes inviteret til stor fødselsdagsfest med mad og alkohol ad libitum (aka herremeget!). Vi var nok en 40-50 mennesker fra alle tænkelige nationaliteter, og der var godt gang i festen! Billederne beskriver det meget bedre end mig og min lidt hullede hukommelse...

Fødselsdagsbarnet med kage i hovedet... En indisk tradition - der er fødselsdagskage overalt!

Og en dansk tradition i Delhi - vi synger altid "den med instrumenterne" når nogen har fødselsdag - selvom alle andre end danskere mest af alt synes det lyder som en konkurrence i at råbe højst og ikke som en rigtig fødselsdagssang...

Ved ikke helt om jeg er ved at tælle for eller forklare noget voldsomt vigtigt...

Fra venstre; Alistair, Juho og Andreu

En lille finsk fest - Juho og Mirva.

Juho og mig, må vist være rimelig sent på natten...

Endnu mere sent på aftenen var der pludselig en konsensus om dans i bare maver... Det hele skete meget pludseligt men var utroligt underholdende! Her har vi først Emil - iført Jes' signatur hat!

Og her - fra venstre: Alistair, Emil, fødselsdagsbarnet og Andreu.

Og selve dansen - her udført af Alistair, Emil, Jes og Andreu.


Til slut - en meget træt vært - forståeligt nok!

No comments: